Szukasz czegoś?

Gwarancja

Jeżeli Twój produkt jest objęty dożywotnią gwarancją, będzie ona honorowana zgodnie z kartą gwarancyjną i będzie dotyczyć wad materiałowych oraz produkcyjnych.

W 2007 r. wprowadziliśmy ograniczoną dwuletnią gwarancję z opcją bezpłatnego przedłużenia o 2 lata. Do wszystkich napraw gwarancyjnych wymagany jest dowód zakupu (np. paragon lub faktura).

Jeżeli zachowasz wydrukowany paragon, będziesz mieć prawo do skorzystania z naprawy artykułu piśmienniczego w okresie i na warunkach wskazanych w dokumencie gwarancyjnym przekazanym w chwili zakupu.

Jeżeli naprawa nie jest objęta gwarancją, po zbadaniu uszkodzenia wyślemy Ci do zatwierdzenia ofertę cenową. Jeżeli nie zaakceptujesz naszej oferty, zwrócimy Ci artykuł piśmienniczy bez pobierania opłat za wysyłkę i obsługę. Aby uzyskać więcej informacji, zapoznaj się z sekcją Często zadawane pytania – naprawy poniżej.

Gwarancja obejmuje wady materiałowe i produkcyjne. Nie obejmuje ona uszkodzeń powstałych w wyniku niewłaściwego użytkowania, brakujących części ani normalnego zużycia. Ponadto korzystanie z akcesoriów (np. wkładów, nabojów i atramentu w butelce) marek innych niż Parker powoduje utratę gwarancji.

Gwarancja nie obejmuje przypadków zgubienia artykułu piśmienniczego.

Gwarancja nie obejmuje uszkodzeń innych niż te, które nastąpiły podczas procesu produkcji.