Odkryj 135 lat kunsztu
W roku 1888 George S. Parker wykonał pierwszy z niezliczonych kroków na drodze pełnej ambicji, pasji i innowacji. Od 135 lat marka Parker nieprzerwanie tworzy w oparciu o dziedzictwo kunsztu i jakości, sprawiając, że nazwa Parker jest synonimem doskonałości w kategorii luksusowych artykułów piśmienniczych.
W roku 1888 George S. Parker wykonał pierwszy z niezliczonych kroków na drodze pełnej ambicji, pasji i innowacji. Od 135 lat marka Parker nieprzerwanie tworzy w oparciu o dziedzictwo kunsztu i jakości, sprawiając, że nazwa Parker jest synonimem doskonałości w kategorii luksusowych artykułów piśmienniczych.
Początek dziedzictwa
Dwudziestopięcioletni George Safford Parker składa swój pierwszy wniosek patentowy dotyczący pióra i rozpoczyna historię marki Parker, której przyświeca motto: „Zawsze można stworzyć lepsze pióro”.
Początek dziedzictwa
Dwudziestopięcioletni George Safford Parker składa swój pierwszy wniosek patentowy dotyczący pióra i rozpoczyna historię marki Parker, której przyświeca motto: „Zawsze można stworzyć lepsze pióro”.
Pierwszy z wielu przełomowych momentów
Parker tworzy pionierski system chroniący przed przeciekaniem, tzw. „Lucky Curve”. To drugi patent marki, a zarazem wielki przełom.
Pierwszy z wielu przełomowych momentów
Parker tworzy pionierski system chroniący przed przeciekaniem, tzw. „Lucky Curve”. To drugi patent marki, a zarazem wielki przełom.
„Big Red” podbija świat
Premiera Duofold – dużego, wyrazistego modelu w cenie premium, któremu udało się uchwycić ducha „szalonych lat dwudziestych”. Wkrótce po tym Duofold w wersji „Big Red” staje się sławny na całym świecie za sprawą nowego, intensywnie pomarańczowego koloru oraz 25-letniej gwarancji.
„Big Red” podbija świat
Premiera Duofold – dużego, wyrazistego modelu w cenie premium, któremu udało się uchwycić ducha „szalonych lat dwudziestych”. Wkrótce po tym Duofold w wersji „Big Red” staje się sławny na całym świecie za sprawą nowego, intensywnie pomarańczowego koloru oraz 25-letniej gwarancji.
Tysiące eksperymentów później
Na rynek wprowadzony zostaje pierwszy produkt działu badawczego marki Parker. Po trzech latach i 1021 eksperymentach pojawia się formuła tuszu szybkoschnącego „Quink” (formuła nr 1022). To pierwszy atrament czyszczący pióro, który szybko wysycha na papierze i przy którym nie trzeba korzystać z suszki.
Tysiące eksperymentów później
Na rynek wprowadzony zostaje pierwszy produkt działu badawczego marki Parker. Po trzech latach i 1021 eksperymentach pojawia się formuła tuszu szybkoschnącego „Quink” (formuła nr 1022). To pierwszy atrament czyszczący pióro, który szybko wysycha na papierze i przy którym nie trzeba korzystać z suszki.
Premiera pióra z innej planety
Aby uczcić 51. rok istnienia marki, w latach 1939–1940 opracowano model Parker 51, który miał swoją premierę w 1941 roku. To pióro inspirowane pasją Kennetha Parkera do aerodynamiki samolotów, które wygląda jak „pióro z innej planety”. Zdobyło nagrodę Academy Award for Best Design i ogłoszone zostaje jednym z najlepszych piór XX wieku.
Premiera pióra z innej planety
Aby uczcić 51. rok istnienia marki, w latach 1939–1940 opracowano model Parker 51, który miał swoją premierę w 1941 roku. To pióro inspirowane pasją Kennetha Parkera do aerodynamiki samolotów, które wygląda jak „pióro z innej planety”. Zdobyło nagrodę Academy Award for Best Design i ogłoszone zostaje jednym z najlepszych piór XX wieku.
Narodziny ikony
Rozpoczęcie produkcji modelu Jotter – długopisu marki Parker. W pierwszym roku Jotter sprzedaje się w 3,5 mln egzemplarzy i pozostaje popularnym modelem kultowym aż do dziś.
Narodziny ikony
Rozpoczęcie produkcji modelu Jotter – długopisu marki Parker. W pierwszym roku Jotter sprzedaje się w 3,5 mln egzemplarzy i pozostaje popularnym modelem kultowym aż do dziś.
Oficjalny dostawca rodziny królewskiej
Parker otrzymuje od Królowej Elżbiety II Gwarancję Królewską, stając się oficjalnym dostawcą artykułów piśmienniczych na dwór królewski.
Parker otrzymuje drugą Gwarancję Królewską z rąk Jego Wysokości Księcia Walii.
Oficjalny dostawca rodziny królewskiej
Parker otrzymuje od Królowej Elżbiety II Gwarancję Królewską, stając się oficjalnym dostawcą artykułów piśmienniczych na dwór królewski.
Parker otrzymuje drugą Gwarancję Królewską z rąk Jego Wysokości Księcia Walii.
Przyszłość ma kolor zielony
Parker wprowadza dla linii Jotter Originals opakowania bez plastiku, w 100% nadające się do recyklingu. Zapoczątkowuje to dążenie do uczynienia długopisów Parker bardziej ekologicznymi.
Przyszłość ma kolor zielony
Parker wprowadza dla linii Jotter Originals opakowania bez plastiku, w 100% nadające się do recyklingu. Zapoczątkowuje to dążenie do uczynienia długopisów Parker bardziej ekologicznymi.
Efekt 135 lat pracy
Celebrowanie 135 lat kunsztu. Od samego początku marka Parker nieustannie opiera się na dziedzictwie kunsztu, innowacji i jakości. Dzięki temu właśnie zobowiązaniu nazwa Parker oznacza doskonałość w dziedzinie artykułów piśmienniczych.
Efekt 135 lat pracy
Celebrowanie 135 lat kunsztu. Od samego początku marka Parker nieustannie opiera się na dziedzictwie kunsztu, innowacji i jakości. Dzięki temu właśnie zobowiązaniu nazwa Parker oznacza doskonałość w dziedzinie artykułów piśmienniczych.
Aby uczcić swoją 135. rocznicę marka Parker z dumą prezentuje zestaw upominkowy ze specjalnej edycji Parker Duofold, obejmujący niezwykle popularne pióro wieczne Duofold Black Centennial, dostępne w wersji z chromowanymi lub złotymi wykończeniami.
To piękne pióro z edycji specjalnej ma unikalne oznaczenia na korpusie nawiązujące do 135. rocznicy i stemplowanie na nasadce wraz z charakterystyczną rodowaną dwukolorową stalówką z litego 18-karatowego złota zdobioną wzorem w asy.
1 torebkę upominkową
1 opakowanie prezentowe
1 pióra wieczne Duofold Black Centennial
1 x miękkie etui ze skóry naturalnej (pod podkładką pióra)
1 atrament w butelce z edycji specjalnej
1 broszurę z edycji specjalnej (pod podkładką pióra)
Jak „stworzyć lepsze pióro”
„Kunszt” brzmi jak chwytliwe hasło. Jest to w końcu coś
bardzo pożądanego. Ale czym dokładnie jest kunszt?
Marka Parker, od czasów mojego pradziadka George’a, przywiązana jest do
kunsztu wykonania. Doszliśmy do wniosku, że w rzeczywistości jest to dość złożona idea.
Poświęciliśmy ostatnie 135 lat na jej zgłębienie i doskonalanie.
Doszliśmy do wniosku, że naturalne założenie wydaje się koncentrować na fizycznej
produkcji przedmiotu, lecz kunszt marki PARKER to o wiele więcej. Rozpoczynamy od
zaprojektowania pióra, które doskonale działa, a później przystępujemy do znalezienia materiałów,
talentów i procesów potrzebnych do stworzenia z tego pióra, które jest godne naszej nazwy.
Następnie je testujemy. Bez taryfy ulgowej.
To właśnie ta kombinacja składników definiuje markę PARKER. Warto przypomnieć sobie
ten przepis na lepsze pióro, gdy następnym razem będziesz pisać piórem PARKER.
Dowiedz się więcej o specjalnej linii piór z okazji naszego jubileuszu.