„Zawsze można stworzyć
lepsze pióro”

George S. Parker, Founder

Efekt 135 lat pracy

W roku 1888 George S. Parker wykonał pierwszy z niezliczonych kroków na drodze pełnej ambicji, pasji i innowacji. Od 135 lat marka Parker nieprzerwanie tworzy w oparciu o dziedzictwo kunsztu i jakości, sprawiając, że nazwa Parker jest synonimem doskonałości w kategorii luksusowych artykułów piśmienniczych.

Efekt 135 lat pracy

W roku 1888 George S. Parker wykonał pierwszy z niezliczonych kroków na drodze pełnej ambicji, pasji i innowacji. Od 135 lat marka Parker nieprzerwanie tworzy w oparciu o dziedzictwo kunsztu i jakości, sprawiając, że nazwa Parker jest synonimem doskonałości w kategorii luksusowych artykułów piśmienniczych.

Jak „stworzyć lepsze pióro”

 

„Kunszt” brzmi jak chwytliwe hasło. Jest to w końcu coś

bardzo pożądanego. Ale czym dokładnie jest kunszt?

 

Marka Parker, od czasów mojego pradziadka George’a, przywiązana jest do

kunsztu wykonania. Doszliśmy do wniosku, że w rzeczywistości jest to dość złożona idea.

Poświęciliśmy ostatnie 135 lat na jej zgłębienie i doskonalanie.

 

Doszliśmy do wniosku, że naturalne założenie wydaje się koncentrować na fizycznej

produkcji przedmiotu, lecz kunszt marki PARKER to o wiele więcej. Rozpoczynamy od

zaprojektowania pióra, które doskonale działa, a później przystępujemy do znalezienia materiałów,

talentów i procesów potrzebnych do stworzenia z tego pióra, które jest godne naszej nazwy.

Następnie je testujemy. Bez taryfy ulgowej.

 

To właśnie ta kombinacja składników definiuje markę PARKER. Warto przypomnieć sobie

ten przepis na lepsze pióro, gdy następnym razem będziesz pisać piórem PARKER.

Geoffrey S. Parker